Rengerspark

Rengerspark

woensdag 3 augustus 2011

Een klein berichtje

Veel nieuws is er eigenlijk vandaag niet te melden  Nog steeds bezig met mijn “Tea Time “quilt bezig , deze maakt wel voor uitgang en tussen door wat andere prugel werkjes, wat eigenlijk geen naam heeft. Intussen heb ik wel een theemuts muffin gemaakt voorde verjaardag van een mede kampeerde. Deze is wel leuk geworden al zeg ik het zelf.

Nu ben ik druk aan het wassen want van het weekend komt mijn DD met haar dd te logeren. We hebben feest op de camping en dat vindt het dd leuk. Zaterdag middag ga ik de kinderen, als ze dat leuk vinden, schminken als vlinder of als beer of wat anders.
Vanmiddag wordt het hier druk wat het Skûtsjesilen is vanmiddag hier op het Sneekermeer en dan is het zwart van de mensen . Ik heb er niet zoveel verstand van maar het is wel leuk om te zien.. Ik ga proberen om foto’s te maken en als dit wat lukt dan zet ik ze op de blog. Begint het ook nog te regen .....balen

Nu nog even wat lucht opnames van gisteravond

Tot gauw en een fijne dag

Geen opmerkingen: