Rengerspark

Rengerspark

maandag 15 augustus 2011

Bijkletsen

Balen van het  weer en steeds maar weer regen maar…..eindelijk vandaag een heerlijk dag met zon. Ik heb meteen de stoel en de tafel in de zon gezet en me mand met werkjes en ik heb heerlijk genoten. Tussen door de was draaien en alles is weer droog en schoon in de kast. Praten over was dat is weel heel afgezaagd, dus stoppen.
Zo,  ik heb van de week niet zoveel gedaan alleen een klein beertje en een begin gemaakt met de scheve huisjes. Dit wel heel leuk om te doen.
Zie foto’s hieronder
met de neus omhoog, wat een eigenwijze beer 
Kleine beer hangt even tussen de laten van het logeerbed

Scheve huisjes op de strijkplank
Afgelopen Vrijdag voor een week terug ben ik met 2 heerlijke Bee vriendinnen naar Rouveen en omgeving geweest en natuurlijk weer veel gekocht….folklore stof en nog meer van dat. O, ja ook leuke poezenknoopjes. Kan nog niet laten zien want het zijn cadeautjes.
We hebben reuze lol gehad de kaken deden ons zeer van het lachen dus snappen jullie het wel. Heerlijk geluncht aan het zwarte  water in Zwartsluis . Enne…..dit is zeker voor herhaling vatbaar




Donderdag is het weer Markante Froulje Bee time maar ik weet niet of mij dit gaat  lukken  om te komen want woensdag ga ik met mijn kinderen [en schoonkind] de kamer witte en dan weet je wel wat er allemaal los komt en dat moet weer opgeruimd worden. Maar ik doe me uiterste best want ik kijk er altijd naar uit.
Zo dit was weer een klein beetje nieuws, maar jullie weten zodra ik wat te vertellen heb, ben ik weer met een berichtje.
Fijne avond en tot gauw

1 opmerking:

quiltmarjanneke zei

Succes met witte en hopelijk tot donderdag! en je scheve huisje worden leuk!