Rengerspark

Rengerspark

maandag 22 augustus 2011

Dagen vliegen om

Alweer Maandag, de dagen vliegen voorbij en elke dag hopen we op zomers weer. Eindelijk is het dan  vandaag een aangenaam temperatuur, wel af en toe bewolkt maar toch lekker. Zo dit was Pelleboer….hihi
Afgelopen donderdag was er weer een Bee maar helaas  kon ik er niet heen want ik wel heel jammer vond. De dag ervoor hadden we de huiskamer helemaal gewit en de dingen weer terug gehangen en gezet. Het ziet er weer helemaal mooi en nieuw uit… en toen was het al half 9 'savonds en de beentjes  waren zo moe de volgende ochtend dat het niets werdom naar de Bee te gaan. Lekker rustig aan gedaan want ik had ook een afspraak voor vrijdag staan dat we, DD en haar gezin, naar Bremen zou gaan en dan moet je ook wel uitgerust zijn.  
Verder heb ik helemaal niets aan het quilten gedaan of andere handwerk bezigheden. Deze week hoop ik het weer op te pakken.
Het is een hele leuke dag in Bremen geweest en zie een paar foto's die ik jullie niet onthouden wil.
Tot de volgende keer


Beestenboel
Schoorsteenmannetjes op dak je moet wel even goed kijken

Kerk
Kerk zij aanzicht

Zo dit was een klein beetje nieuws vanmij en devolgende keerweer wat meer.

1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Ik snap dat je even niet aan de bee toekwam, maar je huis is nu vast weer helemaal mooi! Via wat blogs kun je even kijken waar wij mee bezig waren.
Bij mij lijkt het quilten heel wat maar echt regelmatig handwerken is toch meer iets voor herfst en wintermaanden bij mij.
Tot de volgende bee?