Rengerspark

Rengerspark

zondag 6 maart 2011

Kleine update

Het is weer even geleden dat ik de blog heb bij gewerkt. Hier een kleine update, het stof waant hier nog steeds rond maar de keukenachterwanden zijn nu haast met gipsplaten bedekt. Nu gaan we morgen het plafond en de wanden witten en dan kunnen de kasten en de apparatuur worden aangesloten. Ik baal er nu wel van hoor .....maar ja .... eerste op zijn raarst en dan wordt het mooi.....hoop ik.
Tussen de bedrijven door heb ik de poezen-quilt afgemaakt [top] en nu ben ik de hob met de achterkant van fleece aan het rijgen zodat ik van de week hem door kan naaien. Ik ben zelf heel benieuwd hoe het wordt.

Ik zag dat de foto's wat wazig zijn maar ik heb de puf niet om ze te veranderen :)
en de baas roept want er moet een nieuwe gipsplaat tegen de muur ....zucht.....


Hieronder zie je de achterkant

en gisteravond heb ik een haasje gemaakt

Zo dit was het weer, een beetje nieuws van het bouwfront.

5 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Wat een geweldige quilt! En het haasje is weer schattig. Voor de stof nog even de kiezen (of nog beter, de lippen) op elkaar en dan straks genieten van je mooie nieuwe keuken.

Klaske zei

Ik leef met je mee Corry, hier is het ook allemaal stof, maar dekeuken staat al op zijn plek, en nu nog het afwerken...
En ik moet morgen maar achter het stof aan ;-))
Leuk haasje, ik heb het patroon ook algeknipt

Tineke Machiela zei

oohhh wat is tie leuk je quilt !! heel vrolijk
een wat een leukerd van een haasje:)

poppenatelierkris zei

Super je quilt met grappige katten. Ik hoop dat ze snel klaar zijn. Wan in de rommel zitten hou je maar zo lang vol. sterkte.

groetjes kris

Katherine zei

All those kitties are fantastic. What a fun quilt!