Rengerspark

Rengerspark

zondag 20 maart 2011

Zomers weer

Wat een prachtig dag was het vandaag maar alleen niet voor mij......klusjes
Poes Dotje hield me vandaag gezelschap, ja wel snurkend en bij het wakker worden zich verstoppen ....

Waar ben ik

                                                     Zoek mij; vertellen haar oogjes.....
en dan maar weer even slapen in haar verfbakkie


Bij het wakker worden gauw lekker even op de stofjes liggen


Zo de zondag zit er weer op en ik ga straks lekker op de bank met de beentjes....;)
Tot de volgende keer en dan hoop ik dan weer wat kan laten zien.

2 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Het was even zoeken, maar ik heb haar gevonden hoor tussen de poppen. Wordt zij niet heel onrustig van de verbouwing?

Corry zei

Nee hoor, ze heeft zo haar plekje bij mij in de hobbykamer. Nu heb ik er een dekentje neer gelegd en daar slaapt ze lekker.