Rengerspark

Rengerspark

woensdag 29 december 2010

Verjaardags Kroon

Ik ben een verjaardags Kroon, proberen, aan het maken. Ik heb de Kroon maar even op de beer zijn hoofd geplaatst om te kijken of de punten wel goed zitten.

Ga hem nu naaien en als hij klaar is dan komt er weer een nieuwe foto.

Ik heb voor mijn zusje Kitty een mobielhoesje erbij gemaakt voor haar verjaardag  maar de stof, [rekbare verlours badstof] is niet zo geslaagd maar affijn zij vond het leuk. Als het hoesje weer versleten is dan krijgt ze er één van katoen

Zo dit was het weer even, nu ga ik eerst wat anders doen zoals mijn theepotmuts, die ligt daar ook maar te liggen. En dan ga ik, als het me lukt, met de lentequilt van Conny beginnen te snijden/knippen. Daar heb namelijk heel veel zin in en het kwam er maar niet van.

Ik kom voor het nieuwejaar vast nog wel even kijken of er wat veranderd is.

Geen opmerkingen: