Rengerspark

Rengerspark

woensdag 1 december 2010

Poppedijntje

Vanmiddag nog een jurkje voor de pop gemaakt, moet alleen nog even klitteband of drukknoopje aanzetten. Ik heb groene slofjes geknipt, voor het jongetje heb ik licht blauwe geknipt en die kan ik dan naaien voor de poppen. Is Isabel weer blij als ze dit uit mag pakken op SinterKlaasdag/avond. Ze wil ook heel graag een soort koord die kan je spannen in de wagen of bij de maxicosy en hier kunnen de popjes mee spelen. Zal kijken of ik nog iets kan maken. Maar dan zien jullie het wel.


Even terug komen op de kippen, ze vonden ze heel mooi en de kippen staan al te proken in de winkel. Volgende week maak ik kip 3 af en mijn eigen theepot houder. Dit is geen kip maar met een theepot er op gemaakt. Maar wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: