Rengerspark

Rengerspark

zondag 8 januari 2012

Het bouwwerk

Even een bouw praatje. Het grote huisje heb ik uitgeprobeerd en dat gaat veel beter voor mijn handen, ik had nl gisteravond ontzettend veel kramp in de handen, 2 van mijn vingers stonden helemaal de verkeerde kant :). Dus mijn conclusie is dat ik een quilt ga maken van de grote huisjes en misschien af en toe een klein huisje er tussen door. Maar dat moet ik eerst even uitvogelen hoe ik dat het beste aan kan pakken.
 Zelf heb ik in het hoofd om het ongeveer zo te doen: een rand van 5 cm en dan het huisje van 25 cm en dan weer rand van 5 cm huisje, rand, huisje enz. en dan kom ik op 155 cm breed en verticaal worden het dan meer huisjes maar dat moet ik nog even bekijken. Wie nog suggesties voor mij heeft altijd welkom.
Dit is het eerste grote huis en geen huisje… hihihi
Fijne avond en week toegewenst



4 opmerkingen:

Pauline zei

Wat goed dat je een passend plan hebt dat je handen wel aankunnen. Een vrolijk huis heb je gemaakt, lekker kleurig! Succes met puzzelen en bedenken hoe jij je huisjes tot een mooi geheel gaat maken.
Groetjes, Pauline

Klaske zei

Zit ook te dubben om misschien grotere huisjes te maken.....
Je huis is vrolijk geworden Corry!!

quiltmarjanneke zei

Groot is ook mooi hoor!

qm zei

Tja, het is enorm priegelwerk, die huisjes. Je hebt gelijk om ze groter te maken, zeker als je handen gaan protesteren.
succes met 'uitvogelen' hoe je het gaat doen.
groetjes