Rengerspark

Rengerspark

zaterdag 7 januari 2012

Eerste weekje van het jaar

Zo, we hebben de eerste week van januari al weer achter onze kiezen.
Het eerste weekje van het nieuwe jaar was dan ook wel heel erg spannend voor sommige mensen, regen; storm; water overlast en misschien nog wel meer.  Bij ons geen dijken die door gebroken zijn maar voor andere zoals in Tolbert en Grou is het geen pretje geweest. Maar nu hopen we dat alles weer goed gaat komen en dat het eindelijk eens winter weer wordt. Affijn dit hebben we gelukkig niet zelf in de hand anders werd het ook een gaos.
Ik zou jullie de beertjes even laten zien die voor mijn Kakel vriendinnen heb gemaakt.
Nu hier zitten ze dan lekker op de bureaustoel te mooi zijn

Vanmiddag ben ik naar NK shorttrack schaatsen te Heerenveen geweest, dit is 2 dagen.
 Mijn kleinzoon doet mee en dan moet ik er heen, om aan te moedigen en dan geniet ik zo.
Ik heb nog geen foto's maar die komen de volgende keer.

Maandag begint het echte leven voor mij weer dan ga ik weer een dagje mijn vrijwilligerswerk doen en 2 middagen oppassen en tussen door probeer ik weer wat huisjes te bouwen. Me handen krijgen wel krap van dat gefriemel. Ga het nog een keer proberen en anders wordt de grote uitvoering gebouwd.
Verder ligt er nog wel meer wat ik af kan maken, maar ja ..... als op zijn tijd.
Nu wens ik jullie nog een fijne avond en zondag toe en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pauline zei

Succes voor je kleinzoon!
Leuke beertjes heb je gemaakt.
Succes met de huisjes en het oppakken van het 'echte leven'.
Groetjes, Pauline