Rengerspark

Rengerspark

dinsdag 4 oktober 2011

Oost West Thuis Best

Zoals  jullie wel hebben begrepen, na het lezen van de titel, dat ik weer op het honk ben. De laatste 2 weken heb ik eigenlijk niets gedaan maar hier komt wel weer verandering als ik al mijn stofjes weer op zijn plaats liggen. De patronen weer bij de patronen en de machines weer op hun oude plekkie en alles lekker een sopje geven en dan kan ik weer beginnen.
Vandaag ben ik weer naar me vrijwilligers  atelier geweest en druk in de weer geweest met het maken van elanden , van vilt. Heel leuk worden ze. Dit is een klein berichtje en ik hoop dat ik de volgende keer wat meer te vertellen heb.
Dus  tot de volgend epistel

2 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei

welkom terug en succes weer met opstarten!

Katherine zei

Amazing!