Rengerspark

Rengerspark

woensdag 26 oktober 2011

Eindelijk

Eindelijk is het zover, na één is de quilt voor DD klaar. De quilt wordt op dit moment gewassen en gedroogd . Als dit klaar is dan pak ik hem in voor haar verjaardag op 2november en misschien geef ik hem ook wel morgen, omdat ze ziek is en dan kan ze er lekker onder liggen.  Ik moet er nog even over nadenken.
Ik heb voor dat ie gewassen werd een foto gemaakt, want stel je voor dat ie helemaal door loopt …maar het gaat goed zo te zien achter het glas van de wasmachine…..zucht…..
Hier komt ie, manlief was de klos want hij moest hem vasthouden.
Nu kan ik weer met mijn andere "duizend dingen" aan de slag hihihi welke ik het eerste aan ga pakken ….weet ik nog niet.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond
Groetjes Corry

6 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

hij is prachtig !! wat een kijk plezier ..je ziet steeds iets anders:)
leuk gedaan Corry..
goed weekend

Anoniem zei

Wat is ie mooi !!

quiltmarjanneke zei

Mooi Corry, een fleurig geheel! Je mag hem toch wel een dagje "lenen" straks voor de quiltbee?

Pauline zei

Wat heb je een fantasievolle quilt gemaakt voor je DD, ik hoop dat ze er blij mee is of wordt.
Heb je hem al gegeven?
Groetjes, Pauline

DEKAKADO zei

Wat prachtig. Er is zo veel te zien en de kleuren, zo vrolijk.
Zal ik het uiltjespatroontje naar je toesturen via de post?
Mail me dan maar even. Groetjes, Marleen.

quiltlodge gerda zei

HUH??? Wat bedoelde je nou met dat lichtje wat gaat branden?????????