Rengerspark

Rengerspark

donderdag 26 mei 2011

Rode Aardbeien

Na een hele zonnige dag van gisteren zijn de aardbeien lekker aan het rijpen.
G is er helemaal weg van , hij zegt: …..ze zijn zo groot als eieren


Ik laat Julie even meegenieten van mijn rozen
Ze zijn weer mooi  en een lust voor de ogen




Wat ik nu pas zie J
zit er nu een raar beest of  een bij in mijn witte roos  L



Mijn rode rozen zijn wat laat maar wie weet worden die ook nog heel mooi.
Verder ben ik druk bezig met me stitchery en de opdrachtjes die ik deze maand af moet hebben. Druk druk ….maar ik vind het allemaal heerlijk te doen., van niets, iets maken.
Kan het jullie niet laten zien want het zijn cadeautjes, wat een pech hebben jullie…hihihi
Zo dit was het nieuws van de camping
en een fijne dag toegewenst

Geen opmerkingen: