Rengerspark

Rengerspark

donderdag 5 mei 2011

Het zonnige weer

Na een kleine logeer week van mijn kleindochter heb ik de beer afgemaakt... nou ja op de ogen na.
Moet nog beslissen of ik uberhaupt de beer wel oogjes wil geven. Dit kan altijd later nog. 
Hopend de laatste koude dagen en nachten is het toch weer aangenaam geworden,
beer mocht even de zon in.. voor de aardbei planten

dan nog even op de stoel

de kleine beertjes van zacht fleece en nikky velours

de beren wouden ook samen op de foto..hihihi


Zoals ik hierboven vermelde, door het logeren van kleindochter kon ik eigenlijk niets doen.
Zij vindt nl. alles leuk en wil dat dan graag hebben, wat kind eigen is.
Gisteravond is ze opgehaald en het was reuze stil,
[haar bekje staat geen moment stil]
wij moeten je ook weer even aan wennen.
We hebben het reuze gezellig gehad maar ze wou ook wel weer
graag naar haar mama en papa toe en dat is een goed teken.

Ik heb ook wat foto's gemaakt van de tuin waar de blaadjes nu helemaal gaan uitlopen
de druif, rozen, bramen, rododendro en de rodebesjes en mannetjes zijn aardbeitjes..:))

Rode besjes [aalbesjes]

 

En zoals hier kun je goed zien dat we nog aan het werk moeten
zoals schuren en beitsen, verfen ect. 

Dit was het nieuws van de camping en zodra ik weer wat nieuws heb
zal ik het hier tonen/vertellen.

Tot gauw

2 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

wat leuk Corry....en wat een heerlijk plekkie heb je daar,,:) enne je was even op mn blog en je heb gelijk hoor..snik, ik moet een maand weer wachten ...en het is zo leuk!!
nou meid ik zie je weer en een goed weekend...:)

Federica zei

dear corry
thank you for visiting my blog and leaving a nice comment!
Congraturations for your blog and your cute crafts :)

hugs federica