Rengerspark

Rengerspark

woensdag 28 november 2012

Joehoeeeee


Na tijden van niets heb gedaan en van alles willen doen is er toch wat progressie ontsproten.

Als eerste een slabbetje gemaakt met een zakje voor maar dat zien jullie zelf ook wel.
 
maar wel een Vrolijk fris stofje wat weer mooi kleurt bij het badstof.
 
Een rammelaar
 
met lintjes, vinden kleintjes ook altijd leuk
 
Dit is baby's eerste kerstbal

 
Als de beentjes s’avonds lekker gestrekt op de bank liggen heb ik de vogeltjes ter hand genomen. Alles rond om me heen, filt en fibervill en borduurgaren. Heerlijk pruttelen en dan komen de vogels zomaar rond vliegen..:) Weet nog niet waar ik ze voor ga gebruiken maar dat komt nog wel.


 
Van Hexcagons, ik noem ze altijd heksepantsjes, heb ik een klein kerstboompje gemaakt, dit heb ik van Gerda af gezien…De zelfde kleuren als mijn krans dus een mooi setje voor de kerst. Mijn schoonzoon moet alleen nog een standaard voor me maken en dan is het helemaal mooi.
 
Ik heb voor mezelf  een nieuwe opdracht gemaakt; Lappenpoppen maken dit is  héél leuk werk. Het moet nog verfijnd worden maar het begin is er.
De geboorte van Annabel, het meisjes heeft wat voeten in de aarde gehad. Nu weet ik hoe ik alles op patroon heb gezet.
 Daarna is Krelis geboren en dit is een stoere jongen.
Ik ga er nog een paar maken met verschillende gezichtjes, hoop dat dit lukt, en dan show ik ze wel weer.
Zo, dit was het weer en ik hoop dat ik gauw weer langs kom om nieuwe handwerkjes te laten zien.
Voor 5 december wens ik jullie allemaal een hele fijne pakjes avond en dat jullie lekker worden verwend.



1 opmerking:

Pauline zei

Hé daar ben je weer! En je hebt niet stilgezeten, wat weer een leuke plaatjes laat je zien.