Rengerspark

Rengerspark

vrijdag 21 september 2012

Teken van Leven


Wat een lange tijd is het geweest voordat ik weer iets van me heb laat horen maar … daar komt verandering in want na 30 september  ben ik weer helemaal in beeld. Dan kan ik elke dag de pc weer gebruiken J
Ik hoop dan weer veel te kunnen laten zien; zoals de sokken die ik aan het breien ben en de muisjes die ik voor een paar mensen moest maken.

Gister ben ik weer na de Bee geweest en dat was een heerlijk , alle dames , nou ja bijna, dames weer gezien en lekker bij gekletst.
Zo dit was het weer een beetje, ja idd een beetje maar met in mijn achterhoofd dat de volgende keer hier meer geshowd wordt van de gemaakte dingetjes.
Dames tot de na 30 september
 

2 opmerkingen:

Klaske zei

Nou, die ene sok is in ieder geval prachtig geworden ;-))
Fijn weekend

Pauline zei

Ik verheug me op de show in je volgende blogje. Het was fijn om je weer te zien.