Rengerspark

Rengerspark

zondag 27 november 2011

Wat kleine dingentjes

Wat kleine dingetjes gemaakt zoals een kussenhoes , de stof vond ik nog achter in het kastje :)
Achterkant

en ik ben met een quiltje aan de gang gegaan van "stofnest". Maar ik geef er alleen een andere draai aan.
De bloemblaadjes  heb ik van lintjes gemaakt, het hart is wel van stof
Ik ben ook met de Kerst stichery bezig , deze heb ik bijna zover klaar en dan kan de achterkant er tegen aan.....Oeps ... alleen vergeten om er een foto van te maken . Deze krijgen jullie eerdaags of zo, wel te zien.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan maar zo zoetjes aan gaan mijn projectjes toch gereed komen.....hihihi maar ik heb al weer andere projectjes in mijn hoofd. Zo zag ik het quilt en applicatiesblad van Burda dat er in  de Lente [eind februari], als deze weer verschijnt, stellen zij een uniek poppenhuis voor dat in 4 stappen gemaakt wordt. Ik zou hem even scannen maar pech deze doet het weer eens niet. Ben je nieuwschiering, het staat op laatste bledzijde van het blad.
Zo dames dit was weer wat nieuws van mij. Verder wens ik jullie nog een fijne zondagavond en fijne week toe.

1 opmerking:

Tineke Machiela zei

he wat leuk gemaakt:) en je pot met blomkes word al heel gezellig zo :)
fijne dag en de groetjes
Tineke